Referenties

Keukencentrum Berkers B.V.Ad van de Meulenreek ⋅ directeur

Wij zijn blij met dit nieuwe label van Gom. Met Directschoon is er voor ons een schakel tussenuit gehaald die we niet nodig hadden: iemand die vanuit het schoonmaakbedrijf het contract begeleidt. 

Nu we onze schoonmaak zelf online kunnen regelen, gaat alles veel sneller. Bijvoorbeeld de facturatie en eventuele wijzigingen. Het is financieel aantrekkelijker bovendien. En omdat het goedkoper is, hebben we er een dag extra schoonmaak bij geregeld.

WebwondersAngeliek Nelissen ⋅ marketing manager

Webwonders heeft gekozen voor Directschoon omdat zij op zeer korte termijn een schoonmaakmedewerker konden sturen. Een aardige, kundige vrouw die in is voor een praatje en van aanpakken weet. We werken in een grote ruimte met zeven personen die, nadat Directschoon is geweest, er weer tip top in orde uitziet. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking.

Plans & PixelsTara Lansbergen ⋅ mede-eigenaar

Over onze vorige schoonmaakleverancier waren we minder tevreden. Via-via kregen we de tip om eens aan Directschoon te denken. Dat sprak ons meteen aan. De dienstverlening via Directschoon gaat heel eenvoudig. Zo hoort het ook vind ik, schoonmaak moet niet ingewikkeld zijn.

Je kunt op de website al checken wat de schoonmaakkosten gaan worden. Die waren trouwens lager dan wat we voorheen betaalden. Een dag later hadden we al contact met Corine, een week later was het schoonmaakcontract rond. We zijn heel blij met Directschoon. En met onze vaste schoonmaakster die eens per week langs komt.

Stratego Branding Steven van den Elzen ⋅ managing partner

Vorig jaar zijn we verhuisd van Eindhoven naar Tilburg en dat was aanleiding voor ons om op zoek te gaan naar een professioneel schoonmaakbedrijf voor ons nieuwe kantoor. Via Google vond ik verschillende bedrijven, die allemaal heel goed zijn in vertellen wie ze zijn en waar ze zitten. Ik was niet op zoek naar een bedrijfspresentatie, maar naar een oplossing voor mijn probleem. Directschoon sprong er voor mij meteen uit, omdat tijdens het eerste gesprek al werd verteld hoe zij aan onze vraag konden voldoen. Na het eerste contact is een afspraak gepland en tijdens dit gesprek werd me duidelijk uitgelegd hoe het concept werkt. En nog belangrijker, ze begrepen waar we naar op zoek waren en het voelde meteen goed, de klik was er.

Per klant wordt bij Directschoon bekeken welke medewerker het best past. Het was even zoeken naar de beste match, maar sinds april is dat voor ons Jully geworden, een rustige en vriendelijke dame die van aanpakken weet. Ze komt elke woensdag op een vaste tijd, besteedt veel aandacht aan haar werk en zorgt dat alles spic en span is als ze weggaat, zelfs het toiletpapier wordt mooi gevouwen. Als we iets willen bespreken over de schoonmaak doen we dat direct met haar en zo worden dingen snel en goed opgepakt.

Als we eens een keer ons vaste schoonmaakmoment willen verzetten, dan kunnen we dit makkelijk online doorgeven. Het gebeurt niet vaak, maar het is wel handig en werkt makkelijk. Daarnaast is het fijn dat we precies weten waar we aan toe zijn, we betalen precies de uren die Jully werkt. Bij bijzonderheden nemen we online of telefonisch contact op met Directschoon en worden onze vragen meestal dezelfde dag nog beantwoord, waardoor de samenwerking soepel verloopt.

Directschoon levert goede schoonmaak en professionele medewerkers, zonder poespas. 

FlexotelsStéphanie Lamers-Bouhuys ⋅ Manager Buying & Planning

Hiervoor hadden we een ander schoonmaakbedrijf. Daar waren we niet meer tevreden over. Niet over de prijs, niet over de kwaliteit. Via-via kwamen we in contact met Directschoon. Ze kwamen een praatje maken, boden aan een offerte te maken. En wat denk je? De prijs was hetzelfde als van het andere schoonmaakbedrijf. Ze kwamen er alleen twee keer zoveel voor langs!

Elke week komt Heidi bij ons langs, een uur in de week. Dat is genoeg voor een kantoorpand als dit. Het wordt nu perfect schoongemaakt. Heidi is echt geweldig. Bovendien is het een gezellig type. Ze komt altijd rond half één, dan eet ze eerst een boterham met ons mee. Ook de glasbewassing regelt Directschoon. Dan is het handig dat je via het portaal je afspraken kunt verzetten of annuleren. Daar hebben we al een keer gebruik van gemaakt, ja.

AgendumJurgen Vernimmen ⋅ eigenaar

‘Je merkt schoonmaak pas op als het niet schoon is, als het ergens vies is. Bij ons is dat anders; je merkt echt dat het kantoor heel schoon is. Directschoon is bij ons verantwoordelijk voor het schoonhouden van onze werkplekken. Zonder dat we ons ook maar ergens zorgen over hoeven te maken en zonder ons werk maar enigszins te verstoren, maken ze ons kantoor zeer professioneel schoon. Heel vroeg in de morgen, als wij nog niet begonnen zijn, is Direct Schoon druk in de weer. Daarbij zorgen ze eveneens voor alle schoonmaakmiddelen en apparatuur. Wat je zegt: ontzorgen. Ik kan Direct Schoon iedereen aanraden.’

StihoDimitri van Keulen ⋅ Vestigingsmanager

‘Al enige tijd was er sprake van ontevredenheid over het schoonmaakbedrijf dat we in de arm hadden genomen. Ik ben in contact gekomen met Corine van Directschoon. We zaten al heel snel op één lijn. Niet alleen qua dienstverlening, maar ook qua representativiteit.

Inmiddels komt Christine van Directschoon al een tijd bij ons schoonmaken met elke keer weer een aanstekelijke glimlach. Niet alleen wij, ook onze klanten zijn enorm positief over Christine. Haar werk verricht ze zorgvuldig en haar aanwezigheid is super. Wat een enthousiasme, elke keer weer. Klasse!’