Veelgestelde vragen

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij hieronder de meest voorkomende vragen alvast voor je beantwoord. Het kan natuurlijk zijn dat je vraag hier niet tussen staat of dat het antwoord niet toereikend is. In dat geval nemen we graag contact met je op om je vraag te beantwoorden. Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Als ik voor schoonmaak door Directschoon kies, kan ik dan toch mijn huidige schoonmaakmedewerker houden?

Ja, dat is geregeld in de cao schoonmaak. Directschoon is verplicht de huidige medewerker over te nemen. Als je andere wensen hebt, dan passen we daar altijd een mouw aan.

Wanneer kunnen jullie bij mij beginnen?

Meestal kan dat binnen drie maanden. Dat lijkt misschien nogal lang, maar we moeten echt even de tijd nemen om jouw wensen precies in kaart te brengen en het papierwerk te regelen. Als het echt per se sneller moet, dan regelen we dat ook gewoon.

Zit ik meteen voor een jaar vast aan een overeenkomst met Directschoon als ik dit wil gaan proberen?

Ja en nee. Ja, omdat we in het contract uitgaan van een jaarcontract met een opzegtermijn van drie maanden. Nee, omdat wanneer het ons echt niet lukt om van jou een tevreden klant te maken, wij vinden dat je van het contract af moet kunnen. We vragen je dan wel de opzegtermijn van drie maanden te respecteren. Dat is ook wel zo netjes voor de schoonmaakmedewerker.

Ik kan alleen een kantoorgebouw invoeren in jullie configurator. Kan ik ook mijn school, atelier of huis schoon laten maken door Directschoon?

Ja dat is mogelijk. Wil je ons dan even bellen? Dan kunnen we samen met jou een passende aanbieding maken.

Als ik toch zou willen dat jullie mijn gebouw in de ochtend of avond schoonmaken?

Dat kan ook. Dan moeten we gewoon goede afspraken maken over de toegang tot jouw pand buiten kantoortijden.

Als ik mijn aanvraag verstuur, zit ik dan meteen ergens aan vast?

Nee. Nadat we je aanvraag hebben ontvangen nemen wij contact met jou op om de verdere details door te spreken. Er is pas sprake van een overeenkomst als wij, na ons contact, de dienstverlening aan je bevestigen.